Nowosądeckie MPK zamyka Punkty Obsługi Klienta. Gdzie teraz kupimy bilety?

2020-03-19 10:54

Są kolejne ograniczenia związane z koronawirusem w Nowym Sączu. Tym razem w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacji. Spółka zamyka Punkty Obsługi Klientów.

Złe wiadomości dla pasażerów nowosądeckiego MPK. Punkty Obsługi Klienta będą zamknięte do odwołania. Oznacza to, że nie nie kupimy już biletów miesięcznych, nie doładujemy też biletu elektronicznego.

- W związku zaistniałą sytuacja informujemy, że zakupione bilety miesięczne zostają zawieszone od dnia 19.03.2020r. Wznowienie ich ważności nastąpi po wprowadzeniu normalnego rozkładu jazdy – wyjaśnia prezes MPK Jerzy Leszczyński. Obecnie na zakupionym bilecie okresowym można korzystać z wszystkich linii jadących w wybranym kierunku jazdy zakupionego biletu.

Do odwołania nie będzie też działać Biuro Obsługi Strefy Płatnego Parkowania, którym zarządza MPK. Sprawy można tam załatwiać tylko przez telefon lub internet. Pasażerom przypominamy, że biletów nie sprzedają też kierowcy. Dlatego lepiej pomyśleć o nim, zanim wsiądziemy do autobusu.

Koronawirus spustoszył Nowy Sącz