Powiat nowosądecki walczy o turystów. Blisko 200 bilbordów promuje region w całej Polsce

2020-06-02 12:34

Właśnie rozpoczęła się ogólnopolska kampania pod hasłem "Odkrywaj sądeckie". Ma ona zachęcać Polaków do spędzania wakacyjnych urlopów właśnie na Sądecczyźnie. W największych polskich miastach uroki regionu promuje blisko 200 bilbordów.

Termin rozpoczęcia ogólnopolskiej kampanii "Odkrywaj Sądeckie" nie został wybrany przypadkowo. Po czasie epidemii i niemożności podróżowania, teraz Ziemia Sądecka otwiera się dla turystów i ma im do zaoferowania sporo atrakcji.

- Ta kampania ma być wsparciem dla hoteli, pensjonatów, osób prowadzących kwatery agroturystyczne, a także dla branży gastronomicznej i oferującej różne atrakcje – mówi starosta nowosądecki Marek Kwiatkowski. Chcemy przypomnieć Polakom, że nasz region jest bardzo atrakcyjny, przyjazny i smaczny. Bogaty w wody mineralne i miody, ale też zachwycający przyrodniczo i historycznie.

QUIZ Najdziwniejsze zwierzęta świata. To jeden z najtrudniejszych quizów

Pytanie 1 z 10
Samogłów to:

Bilbordy z najpiękniejszymi zakątkami Ziemi Sądeckiej już dziś można oglądać w 30 największych polskich miastach. W sumie uroki Sądecczyzny promuje 175 bilbordów i citylightów. Jest szansa, że dziennie przekaz dotrze nawet do półtora miliona odbiorców.

- Chcemy w ten sposób przypomnieć, że „Sądeckie” jest dla wszystkich – lubiących rozkoszowanie się przyrodą, dla rodzin z dziećmi, osób starszych, sportowców, smakoszy regionalnej kuchni, bogatej kultury i różnorodnej historii. To miejsce, które zachwyca. Kto raz tutaj przyjechał, ten zawsze wraca. Sądecczyzna pozostaje w ciepłych wspomnieniach – dodaje starosta Marek Kwiatkowski.

A na turystów w regionie sądeckim ze swoimi atrakcjami tradycyjnie czeka między innymi Krynica Zdrój, Piwniczna, Rytro, Stary Sącz, a także Grybów czy Powroźnik.

Rozmawiamy z rekordzistą Guinnessa w trialu rowerowym