Poza konkursem na logotyp Miejskiego Ośrodka Kultury wybrano też znaki dla Sądeckiej Jesieni Kulturalnej oraz Dziecięcego Festiwalu Kulturalnego. Na konkurs wpłynęło ponad 350 prac grafików z całej Polski, dlatego też jurorzy mieli spory problem z wyborem najlepszej. Wszystkie prace, jak podkreślili jurorzy prezentowały bardzo wysoki poziom.
Wybraliśmy logo najbardziej podkreślające charakter Miejskiego Ośrodka Kultury – mówi Benedykt Polański, dyrektor MOK-u. - Jest to znak graficzny zwierający w sobie oznaczenie „MOK”. Logo jest eleganckie, nieprzeładowane, będzie dość dobrze zgrane z nową stroną internetową, nad którą pracujemy.
Nowy logotyp już niebawem pojawi się na materiałach promocyjnych MOK-u. Władze jednostki mówią, że może to być jeszcze w sierpniu. Wtedy ma też ruszyć nowa strona internetowa ośrodka. Zdaniem komisji konkursowej najlepsze logo dla Miejskiego Ośrodka Kultury przygotowała Karolina Tolka. W tej kategorii wyróżniono Paulinę Kmak. Najlepszy logotyp Sądeckiej Jesieni Kulturalnej zaprojektował Wiktor Klimaszewski, a wyróżnienie w tej kategorii powędrowało do Szymona Pękali. Zwycięski logotyp Dziecięcego Festiwalu Kulturalnego przygotowała Paulina Kmak. Za swój pomysł wyróżniono Martę Białostocką. Graficy, którzy zajęli pierwsze miejsca otrzymali nagrody finansowe.