Starosta nowosądecki Tadeusz Zaremba podpisał właśnie kolejną umowę z firmą, która zajmie się usuwaniem tego niebezpiecznego materiału z domów i budynków w regionie sądeckim.
Zgodnie z umową firma, którą wybrał powiat usunie, a potem przekaże do utylizacji 800 ton odpadów azbestowych z terenu posesji, które znajdują się na terenie powiatu nowosądeckiego - mówi starosta nowosądecki Tadeusz Zaremba
Całość będzie kosztować ponad 430 tysięcy złotych. Pieniądze na takie prace wykłada powiat nowosądecki wspólnie z 16 gminami, które w tej sprawie podpisały specjalne porozumienie.
Warto jednak pamiętać, że mieszkańcy nie płacą tylko za pakowanie i transport azbestu do utylizacji. Dach trzeba jednak wymienić za własne pieniądze.

Od 2001 roku z terenu powiatu nowosądeckiego wywieziono już około 15 tysięcy ton tych odpadów, co kosztowało ponad 5 milionów złotych.
Jeśli jesteście świadkami ciekawego wydarzenia w Waszej okolicy, piszcie do nas i ślijcie zdjęcia na online@grupazpr.pl!